Avatar billede arnely Novice
08. februar 2008 - 17:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Problemer med stavekontrol i Word.

Jeg har nu endelig fået mig købt den seneste Office pakke og en ny computer med Vista. Jeg undrer mig over at Word staver yders dårlig. Dette problem havde jeg ikke på min gamle Offices pakke.
Word laver røde understregninger, men har igen bud på en stave måde. Ofte har jeg oplevet to ord stavet ens, bliver understreget – men kun det ene!
Jeg må sige at jeg er temmelig skuffet, og finder stavekontrol på Google lagt bedre (Google kan det heller ikke stave til).
Er det bare sådan – eller kan der gøres mere?
Avatar billede be_nice Juniormester
08. februar 2008 - 17:34 #1
Du kan læse lidt om Word 2007 her:
http://support.microsoft.com/kb/918793/da
Og her kan du læse om sprogindstillinger for at stavekontrol virker:
http://support.microsoft.com/kb/919600/da
Jeg tvivler på at Microsoft har forringet deres stavekontrol fra 2003 versionen til 2007 versionen - så mon ikke du kan få skidtet til at fungere ved hjælp af ovenstående.
Håber at du finder en løsning på dine problemer.
/Be_Nice
Avatar billede arnely Novice
18. februar 2008 - 21:15 #2
Hej igen, det var en støre omgang og komme igennem alle dine forslag især i det første link.
Smid et svar
Avatar billede arnely Novice
01. marts 2008 - 20:26 #3
Lukket
Avatar billede be_nice Juniormester
01. marts 2008 - 20:58 #4
Fandt du en løsning på problemet?
Jeg ville ikke smide et svar, hvis ikke mine tips gav en løsning.
/Be_Nice
Avatar billede arnely Novice
01. marts 2008 - 22:04 #5
Nej egenlig ikke. Jeg lukkede spørgsmålet, fordi du ikke gav lyd. Og jeg skal oprette et nyt spørgsmål. Du ved hvordan nogen er på eksperten hvis man har spørgsmål stående åbne.

Jeg må konstatere at mit gamle office program staver bedre. Men må så støtte mig til Google eller ordbog hvis jeg har problemer med og stave.
Bare skide træls når man er lidt ordblind.
Avatar billede be_nice Juniormester
02. marts 2008 - 08:48 #6
Vi er enige om at det er træls hvis man ikke kan få hjælp til at stave ord hvis man har problemer.
Beklager at jeg ikke kunne yde bedre hjælp - håber du får det løst.
/Be_Nice