Avatar billede suicid3 Nybegynder
06. februar 2008 - 12:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Brevflet taber kildedokumentet.

Hej,

Jeg har et hoveddokument der er lavet i word. I det dokument fletter jeg nogle navne ind som jeg henter fra et excel dokument. Problemet kommer når jeg åbner word dokumentet så spørger den om den må køre sql komandoen, det svarer jeg ja til og så beder den mig finde excel dokumentet. Og det gør den så forøvrigt hver gang jeg åbnet det. Word og excel dokumenterne ligger i samme mappe og jeg flytter ikke noget. Men den bliver ved hver eneste gang.

HVORFOR, kan det være fordi jeg har 2 dokumenter der fletter oplysninger fra samme excel ark??
Avatar billede suicid3 Nybegynder
06. februar 2008 - 13:07 #1
Og hvis der er derfor hvorfor gør det andet dokument det så ikke...
Avatar billede word-hajen Nybegynder
06. februar 2008 - 22:15 #2
Prøv at fjerne datakilden, gem dokumentet. Kobl så datakilden på igen. Det er rigtigt, at der skal komme en sql-advarsel, men dokumentet bør ikke tabe datakilden undervejs (oplever det dog selv fra tid til anden).
Avatar billede suicid3 Nybegynder
07. februar 2008 - 14:49 #3
Super det virkede. Ved du om man kan slippe for sql beskeden i det enkelte dokument.

læg svar så er der point.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
07. februar 2008 - 15:36 #4
Du kan godt slippe af med advarslen, men det kommer til at gælde for alle flettedokumenter, ikke kun det ene. Se http://support.microsoft.com/kb/825765.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
05. marts 2008 - 22:03 #5
Accepterer du og får lukket spørgsmålet?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
07. marts 2008 - 17:48 #6
Takker.