Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 00:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Få VS 2008 til at bruge IIS 7 til debug på Vista

Tja, jeg tror at det forklarer mit problem ret godt :)
Jeg kan ikke få VS 2008 til at bruge IIS til debug. I 2005 på XP var det ASP_NET som skulle attache. Med IIS 6 var det w3w.exe (eller noget i den retning)
Hvad gør jeg i Windows Vista Business med VS 2008 ???

Bjarne
Avatar billede Syska Mester
31. januar 2008 - 00:10 #1
Jeg har haft samme problem ... min løsning blev at bruge den indbyggede webserver når jeg skal debug ... fik aldrig mit eget problem løst ... :-(

Men det kan jo ske at der kommer en forklaring på her ... jeg fik dog et par fejl med at den ikke kunne attach til min process og at jeg skulle installere noget mere på min IIS ....

Men får du slet ingen fejl ??

// ouT
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 00:33 #2
Nej, men jeg kan slet ikke finde den process som jeg skal attache til!
Jeg kan ikke rigtigt finde ud af hvorfor der er lavet så meget om på det
Avatar billede Syska Mester
31. januar 2008 - 02:18 #3
w3wp.exe hedder den på min Vista Business
Avatar billede Slettet bruger
31. januar 2008 - 08:40 #4
ja, det mente jeg også - mit problem er atjeg ikke kan finde w3wp.exe på min maskine. Så hvis der er nogen som kan forklare mig hvorfor er jeg ret godt på vej!
Avatar billede Syska Mester
31. januar 2008 - 13:30 #5
Den skal jo være der ...

Ellers luk IIS ... og start den igen ... og hold øje med hvad for en process der kommmer mere, når du besøger siden .... så burde du kunne se det ... eventuelt lad den kører i et loop så den tager en masse process kræfter, så burde det være nemt at se.

// ouT
Avatar billede Slettet bruger
23. april 2008 - 23:59 #6
lukker