Avatar billede jimgordon Nybegynder
30. januar 2008 - 22:05 Der er 6 kommentarer

Tilgå div serverside

Jeg et div tag, hvor div server side skal gøres ikke synlig. Den er sat til runat="server". Burde man ikke kunne kværne en myDiv.Visible = false på serveren; Den virker bare ikke.
Avatar billede powerpunk Nybegynder
31. januar 2008 - 10:00 #1
Jo det burde du kunne hvis den er defineret som runat="server" og har et id. Det virker også fint for mig.

Hvornår sætter du Visible=false, og er du sikker på der ikke er andet på siden der sætter den Visible=true?
Avatar billede websam Nybegynder
31. januar 2008 - 14:28 #2
Har lige lavet en simpel test :

Html
<div id="test" runat="server">
    Tester serverside div
</div>

Code-Behind (i page_load)

test.Visible = false;

og denne simple test virker fint ;o) så mon ikke du har gjort den synligt et andet sted ?
Avatar billede powerpunk Nybegynder
19. februar 2008 - 08:22 #3
Blev problemet løst?
Avatar billede websam Nybegynder
20. februar 2009 - 01:50 #4
Lukketid ?
Avatar billede powerpunk Nybegynder
20. februar 2009 - 08:17 #5
Det skulle man mene...
Avatar billede websam Nybegynder
18. marts 2009 - 20:16 #6
Jeg kan ikke lukke tråden da jeg ikke kan sætte flueben i svar ?!?