Avatar billede pablopablo Nybegynder
29. januar 2008 - 21:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til at skille head og body ad

Hejsa...

jeg har en aspx side, som indeholder både head og body og den virker meget fint!
Men nu er det sådan, at jeg skal have den over i mit andet projekt, hvor jeg bruger Master/content pages...så koden skal skilles ad...det burde jo være meget simpelt med jeg kan ikke få det til at spille...

Jeg har prøvet alle sammenligne alle div. HTML linier som IE spytter ud fra de to forskellige projekter....og de ser udmiddelbart helt ens ud...såå forstår det ikke rigtig...??

Håber i kan se klarere på koden end mig ;)

http://www.unicdesign.dk/MyPage.txt

Mvh. PabloPablo
Avatar billede kalp Novice
29. januar 2008 - 21:29 #1
jeg har ikke set på koden..

men hvis du anvender en css fil.. så har den måske en anden filplacering.
Avatar billede a1a1 Novice
29. januar 2008 - 21:52 #2
der er kun en html fil i dit link?

Jeg bruger vs studio 2005, og den generere det (meste) af det nedenstående automatisk..

i din master skal du have noget ala:

<%@ Page Language="C#" AutoEventWireup="true" CodeFile="Default.aspx.cs" Inherits="_Default" %>

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml" >
<head runat="server">
    <title>SWFUpload Revision v2.0 Application Demo (ASP.Net 2.0)</title>
    <link href="default.css" rel="stylesheet" type="text/css" />
    <script type="text/javascript" src="swfupload/swfupload.js"></script>
    <script type="text/javascript" src="js/handlers.js"></script>
    <script type="text/javascript">
        var swfu;
        window.onload = function () {
            swfu = new SWFUpload({
                // Backend Settings
                upload_url: "upload.aspx",    // Relative to the SWF file
                post_params : {
                    "ASPSESSID" : "<%=Session.SessionID %>"
                },

                // File Upload Settings
                file_size_limit : "2048",    // 2MB
                file_types : "*.jpg",
                file_types_description : "JPG Images",
                file_upload_limit : "0",    // Zero means unlimited

                // Event Handler Settings - these functions as defined in Handlers.js
                //  The handlers are not part of SWFUpload but are part of my website and control how
                //  my website reacts to the SWFUpload events.
                file_queue_error_handler : fileQueueError,
                file_dialog_complete_handler : fileDialogComplete,
                upload_progress_handler : uploadProgress,
                upload_error_handler : uploadError,
                upload_success_handler : uploadSuccess,
                upload_complete_handler : uploadComplete,

                // Flash Settings
                flash_url : "swfupload/swfupload_f9.swf",    // Relative to this file

                custom_settings : {
                    upload_target : "divFileProgressContainer"
                },

                // Debug Settings
                debug: false
            });
        }
    </script>
</head>
<body>
    <form id="form1" runat="server">

<asp:contentplaceholder id="cphContent" runat="server">
</asp:contentplaceholder>

    </form>
</body>
</html>

og evt. (nok) en tabel der "indeholder" top grafik og evt. en menu (i toppen, siden eller bunden eller hvor den nu skal gå igen)

din contentpage:

<%@ Page Language="VB" MasterPageFile="~/defaultMaster.master" AutoEventWireup="false" CodeFile="userjobs.aspx.vb" Inherits="userjobs" title="Untitled Page" %>

<asp:Content ID="Content1" ContentPlaceHolderID="cphContent" Runat="Server">
dit content til siden....
</asp:Content>

ovenstående "går ud fra" at din content page hedder userjobs.aspx.vb (og userjobs.aspx), og at din masterpage hedder: defaultMaster.master (title kan (og skal du) du sætte direkte fra din content page

;o)
Avatar billede pablopablo Nybegynder
30. januar 2008 - 01:41 #3
Hey igen...min master / content page var korrekt...det skyldtes derimod at div. filer lå forkert i forhold til hinanden! DO!