Avatar billede cdull Nybegynder
28. januar 2008 - 21:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tilgå frontend control i backend

Jeg er stødt på en lille ting efter at jeg er begyndt på Visual Studio 2008.
Her har jeg et 2.0 asp.net project.

Jeg har en control i min aspx som jeg ikke kan tilgå direkte i backenden. Hvordan får jeg tilgang til den ?

Jeg prøvede med Type name = (Type)FindControl("name");
men så kan jeg ikke f. eks benyttes events.
Avatar billede agertoft Nybegynder
03. februar 2008 - 15:26 #1
Hvis din kontrol er sat til at køre med runat=server, så kan du også tilgå den fra din codebehind. Smid evt lidt kode, så kan vi hjælpe.
Avatar billede cdull Nybegynder
12. maj 2008 - 15:48 #2
Jeg ved ikke om det var en fejl eller hvad. Men problemet er der ikke længere. Så kan ikke komme med mere.
Lukker derfor spørgsmålet.