Avatar billede cdull Nybegynder
28. januar 2008 - 19:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

subsite skal bruge primær web.config ?

Jeg har et site med en web.config. Og i det site har jeg en folder hvorunder der skal ligge endnu et site.

Kan jeg under mit subsite bruge det primære sites web.config ? og hvordan.
Avatar billede a1a1 Novice
28. januar 2008 - 20:04 #1
øhh, gør den ikke det "pr. default"?
Du kan "override" indstillinger i subfolders (lige som du egentlig gør i forhold til machine.config (der er i .net folder))
Avatar billede cdull Nybegynder
28. januar 2008 - 21:31 #2
Pas.

Jeg har 2 web site projekter, og så vil jeg bare smide det ene ind i den andens folder. Og i IIS'en sætte det op som virtuelt site.
Men benytte site 1's web.config
Avatar billede a1a1 Novice
28. januar 2008 - 21:53 #3
dvs. "main" website config?
Avatar billede a1a1 Novice
28. januar 2008 - 21:55 #4
hvis du laver det som en virtual folder/application (i/via iis manageren) er jeg ikke sikker på om den tager "main" sites config fil... ;o)
Avatar billede cdull Nybegynder
28. januar 2008 - 22:13 #5
Ja Main's config.

Gennem mit hosting site kan jeg lave en folder til at være en Web Application.

"This tool allows you to create and remove web applications in subdirectories"
Avatar billede a1a1 Novice
28. januar 2008 - 22:54 #6
du skal IKKE lave den til en application...

hvis du ikke gør det så bør/skal den læse den "øverste" først og derefter den du har i dine undermapper (din undermapper web.config settings "overskriver" den fra "root", self. kun når du er i undermappen)
Avatar billede cdull Nybegynder
30. januar 2008 - 09:26 #7
a1. Smid et svar. Jeg lavede det ikke som en application, og det fungere fint.
Tak
Avatar billede a1a1 Novice
30. januar 2008 - 15:54 #8
det var så lidt

;o)