Avatar billede mtox Nybegynder
28. januar 2008 - 12:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Direkte login til "bookingsystem"

Hej jeg har tidligere fået hjælp til noget lignende: http://www.eksperten.dk/spm/790018

Ni står jeg igen foran gerne at ville lave en lille smutvej til at logge ind på fitnessworlds bookingsystem: http://62.199.234.109:8080/eclub2-client-web/private/CustomerBookings.do

Sagen er ganske enkelt den, at jeg gerne vil have et script jeg kan lægge på min hjemmeside, som automatisk udfylder brugernavn og password og logger mig ind, således at jeg ikke skal taste for meget, når jeg logger på via min mobil.

Scriptet i det tidligere stillede spørgsmål virker perfekt til min webmail, men jeg kan ikke finde ud af at tilpasse det til fitnessworlds bookingsystem. Måske fordi jeg ikke kan lure login-systematikken...

Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde frem til det rigtige script?
Avatar billede olebole Juniormester
28. januar 2008 - 20:43 #1
<ole>

Ja, der er lavet en lille finde - men det er vel gjort, fordi de ikke ønsker, man logger ind på anden måde  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
28. januar 2008 - 20:43 #2
"... lille finte ..."  ;o)
Avatar billede coderdk Praktikant
29. januar 2008 - 15:05 #3
Du kan nok gøre det med cURL... http://dk2.php.net/curl
Avatar billede olebole Juniormester
29. januar 2008 - 20:57 #4
Ja, man kan sagtens gøre det. I morgen er det mig, der af en eller anden grund laver et obfuskeret system for en kunde - og så ville det nok irritere mig en del, hvis et 'hack' blev leveret i et web-forum  ;o)
Avatar billede mtox Nybegynder
29. januar 2008 - 21:01 #5
olebole

Nu er jeg ikke sikker på at jeg forstår dig, men jeg kan da overhoved ikke se hvorfor de skulle have interesse i, at man lige klikker på login knappen? Der er jo ingen reklamer, oplysninger eller lign på login-siden...
Avatar billede olebole Juniormester
29. januar 2008 - 23:42 #6
Jeg har ikke behov for at kende den præcise begrundelse for at kunne respektere deres helt tydelige ønske. Det er yderst almindeligt - og bliver øjensynligt mere og mere almindeligt - at forhindre auto-logins ... ofte med captcha-billeder:
    http://www.eksperten.dk/artikler/1106

Det bør man efter min mening altid respektere - i hvertfald kunne jeg aldrig finde på at poste en evt. workaround i et offentligt forum  :)
Avatar billede mtox Nybegynder
15. oktober 2008 - 08:21 #7
Lukker