Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. januar 2008 - 16:34 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

hack et pc system

hej alle sammen jeg har et hack der hedder teamviewer det hacker og kan flytte filer til hinanden linked er

http://www.teamviewer.com/da/index.aspx

det er på dansk og er vildt fedt jeg brruger det selv 3 gange om dagen

(:
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
27. januar 2008 - 16:37 #1
oookay?
Hvad har det med noget at gøre?

Og det er ikke et hack smarte, det er fjernsupport
Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. januar 2008 - 17:04 #2
det er sku SYSTEM hack har du ikke prøvet det

man kan sku da styre en vens pc med det selv med firewall den går lige i gennem
Avatar billede cool_m_f Nybegynder
27. januar 2008 - 17:47 #3
hey noob, som supersquirrel siger, det er et system til fjernsupport. Det har INTET med hack at gøre.

Det kan ikke hacke noget som helst. Forøvrigt er det heller ikke rigtigt når du siger at den går lige igennem en firewall, enhver ordentlig firewall stopper Teamviewer.
Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. januar 2008 - 18:11 #4
det kan du selv læse på hjemmesiden
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
27. januar 2008 - 18:17 #5
Mark-ch, det er ikke et hack, forstå det nu.
Vi har vidst en del mere styr på det end du har.

Den computer du er inde på via Teamviewer, skal give dig et id og et kodeord før du får adgang. Hvis du gør noget brugeren ikke vil have, kan han altid lukke det ned igen.

Ydermere så er det ulovligt at reklamere for hacking, og du vil kunne blive meldt til politet hvis der var brug for det.

Så lad være med at spille så smart :)
Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. januar 2008 - 18:26 #6
det ved jeg godt mange af mine venner har det og vi kender hinandens ID og password og så går vi ind og ser hvad de laver hvis de ikke er ved deres pc så sletter vi filer (: det er sjovt eller så gemmer vi filer eller laver noget om på hans pc
Avatar billede swiatecki Novice
27. januar 2008 - 18:32 #7
mark-ch du har en syg form for humor ..
Avatar billede olebole Juniormester
27. januar 2008 - 18:36 #8
<ole>

Ja, og gule badeænder er der også nogen, der synes er sjove, men det emne har heller ikke noget at gøre på Eksperten! Mon ikke du skulle tage og få armene lidt ind til kroppen og finde ud af, hvor du er:
    http://www.eksperten.dk/spm/816741
    http://www.eksperten.dk/spm/816748

/mvh
</bole>
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
27. januar 2008 - 18:36 #9
Mark, skal vi henvise dig til reglerne ENDNU en gang?
Kan se du har oprettet 2 tidligere spørgsmål hvor du er blevet henvist der til.

Og der er jo intet sjov i at miste eventuelle vigtige filer på ens computer?
Avatar billede olebole Juniormester
27. januar 2008 - 18:43 #10
Admin er underettet
Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. januar 2008 - 20:56 #11
fint
Avatar billede mussepower5 Nybegynder
12. februar 2008 - 20:29 #12
mark-ch... hvorfor skal vi vide det?..

Hvis det vrikelig er "HACK" vil det være dumt af dig af dig at sige du bruger det.. for det er totalt ulovligt at hacke andre.

Jeg syndtes det er en smule mærkeligt og vis du virkelig menner dette så syns jeg du brudte gå til sygolog eller sådan noget.. det der er kraft edermane ikke normal humor..

Ps.. sry de "måske" lidt håre ord.. men sydtes dette her er for groft at lave en topic om..
Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. februar 2008 - 14:41 #13
ja ok men jeg har været til sygolog):

men det virkede ikke ):
Avatar billede j3ppah Novice
27. marts 2008 - 11:49 #14
amagad... *har simpelthend ikke andet at sige*...
Avatar billede mads375 Juniormester
21. juni 2009 - 13:24 #15
programmet skifter kodeord fra gang til gang, så du kan ikke bruge dine venners kodeord hver gang, da de ikke er hjemme til at give dig det.
Avatar billede pstidsen Novice
02. januar 2011 - 00:23 #16
Jo, man kan oprette et fast kodeord, men det synes jeg da er dumt ;)
Avatar billede husum94 Nybegynder
03. januar 2011 - 18:45 #17
Med mere end 100.000.000 brugere i talrige lande er TeamViewer en af de hurtigst voksende løsninger til fjernservice og fjernpræsentation. Brugere og kunder sætter pris på TeamViewers nemme betjening, den høje grad af sikkerhed og pålidelighed. Den konstante videreudvikling garanterer en investering der holder - og bringer os tættere på vores mål: Tilfredse brugere!