Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. januar 2008 - 16:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

money hack til runescape

hej alle sammen jeg håber at i kan hjelpe mig med at skaffe noget hack til runescape for en af mine venner spiller det og så ville jeg gerne have money hack til det jeg har mange programmer til runescape men det virker ikke ordenligt
Avatar billede supersquirrel Nybegynder
27. januar 2008 - 16:38 #1
Du kan ikke få hjælp her til at få et "hack" til en anden side.
Dette er ulovligt, og kan meldes til politiet om nødvendigt.
Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. januar 2008 - 17:21 #2
det er måske ikke lovligt at hacke men politiet gør ikke noget ved det og vis de gjore så skulle de se www.darkcheatts.org der e r over 10000 hack programmer og cheats
Avatar billede leif Seniormester
27. januar 2008 - 17:42 #3
Det er lige meget om Politiet gør noget ved det, men reglerne på Eksperten tillader det ikke.

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§2.1.7
Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. januar 2008 - 17:43 #4
nååå ok
Avatar billede olebole Juniormester
27. januar 2008 - 17:55 #5
<ole>

Politiet har ikke resourcer til på egen hånd at tage sig af den slags, men de gør det, hvis de får en anmeldelse - og der følges op på den.

På Eksperten er der masser af professionelle webfolk, der lever af at producere indhold til WWW - og det gør der også i andre lign. webfora - hvorfor det er tindrende ukvikt at spørge om den slags!

Næste gang du lander i et forum, du ikke kender, bør du nok stikke en finger i jorden og finde ud af, hvor du er havnet. Der findes faktisk andet end småkriminelle niecher på WWW  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede mark-ch Nybegynder
27. januar 2008 - 18:05 #6
sry men jeg læste ikke reglerne da jeg tilmeldte mig ):
Avatar billede olebole Juniormester
27. januar 2008 - 18:33 #7
Det handler såmænd ikke så meget om regler. Det handler om et mindstemål af begavelse
Avatar billede olebole Juniormester
27. januar 2008 - 18:34 #8
- og regler har du jo tydeligvis kun respekt for, hvis du risikerer en fængselsstraf
Avatar billede mussepower5 Nybegynder
12. februar 2008 - 20:35 #9
Du kan desvær ikke få hjælp af nogen som heldst her på eksperten og jeg håber heller ikke du får hjælp af andre..

1: Dem der har lavet spillet har brugt lang tid på det og det vil være synd og skam at ølægge det..

2: Det er ulovligt

3: Ifølge reglerne må vi IKKE hjælpe med sådan noget

4: hvis det bliver opdaget af runescape makers/programør kan det få konsikvenser.. for de er alså ikke nybegynder.. de har mange års afaring bag sig og ved lige hvad de skal gøre ved sådan nogen som dig...

5: hvis du virkelig vil slå/være bedre end din ven... SÅ SPIL DOV SPILLET EFTER REGLERNE!

hmf.. utroligt at folk ikke har respekt for sådan noget.. vil du selv syndes om at hvis du har lavet noget vildt flot og lagt hårdt slid i det, at der så kom nogen og ølage det??