Avatar billede sleeper Nybegynder
25. januar 2008 - 14:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Indholdsfortegnelse i Word 2007

Hej

I word 2007, kan man lave en indholdsfortegnelse som selv opdatere, hvis man bruger skrifskabelon "Overskrift 1" "Overskrift 2" Og "Overskrift 3"

Så langt kan jeg godt finde ud af det, men kan man ikke udbygge den automatiske indholdsfortegnelse så den også indeholder niveau 4 med den tekstskabelon "Overskrift 4"??
Avatar billede japping Nybegynder
25. januar 2008 - 14:27 #1
Er der ikke en boks hvor der står "Vis niveauer" som default er sat til 3 ? Denne værdi skal du bare sætte til 4 eller mere.
Avatar billede japping Nybegynder
25. januar 2008 - 14:28 #2
Denne boks skulle gerne stå i menuen når du indsætter indholdsfortegnelsen.
Avatar billede sleeper Nybegynder
25. januar 2008 - 14:35 #3
japping tak for hurtig hjælp, impornerende at jeg kunne overse det.

Ligger du et svar?
25. januar 2008 - 14:35 #4
Se Microsofts vejledning under overskrifetn:
'Oprette en indholdsfortegnelse ud fra anvendte brugerdefinerede typografier'

http://office.microsoft.com/da-dk/word/HP012253721030.aspx
Avatar billede japping Nybegynder
25. januar 2008 - 14:38 #5
Velbekommen.