Avatar billede calo2 Nybegynder
23. januar 2008 - 09:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Plot area

Hej.

Er der en som kan fortælle mig hvorledes jeg får min plotter kun til at print i det område hvor der er "tegning"?

pt. plotter den en hel A1 side hvis den står til det, selvom der kun er tegning på et lille område at papiret.

Håber i forstår hvad jeg forsøger at forklare;-) Ellers må I lige bede mig omformulere mig...

På forhånd tak
Avatar billede ulykken-smed Juniormester
25. januar 2008 - 20:04 #1
Hvis du trykker ctrl+p så går du ned der hvor der står what to plot , og ændre den fra display til window og så makerer det der skal udskrives. så skal du nok også lige krydse af i center the plot. Så håber jeg at den er der .
Avatar billede calo2 Nybegynder
30. januar 2008 - 10:53 #2
Virker ikke... Fandt ud af det gennem min plotter. Dvs. ved at gå ind via windows->printere og derefter en lang og kringlet vej under avanceret indstillinger. Punktet hed ink area.

Har ladet mig fortælle at stien vejen er forskelig fra plotter til plotter...