Avatar billede liqido Nybegynder
22. januar 2008 - 17:30 Der er 2 kommentarer

rocknet.dk

Hey nogle her, som kunne tænke sig at hjælpe med at programmere www.rocknet.dk ??

Jeg har ikke det store forstand på asp, men det har lykkedes mig at lave siden som den ser ud nu, med hjælp fra forskellige. Specielt w13 herinde fra har væet en stor hjælp. Men nogen, der kunne tænke sig, at blive en fast del af siden?

Mvh Thomas
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. januar 2008 - 20:16 #1
Et godt råd herfra:
Skriv hvad folk for ud af at programmere :)
(frivilligt, lønnet eller "anden løn")
Avatar billede liqido Nybegynder
22. januar 2008 - 20:29 #2
Nåja hovsa.. det er frivillig tjans .. Så opfordrer kun folk, der har interessere for musik til at hjælpe .