Avatar billede sonic666 Novice
22. januar 2008 - 14:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slå automatisk sideinddeling fra i word

Jeg arbejder i et ret stort word-dokument. Programmet er begyndt at køre noget den kalder "sideinddeler". Det ser ud til at den løber alle siderne igennem nede i venstre hjørne. Det tager ikke ret lang tid, problemet er at den gør det hver 4 secund.

Dette gør at det er så godt som umuligt at arbejde i dokumentet.

Er der nogen der ved hvor man kan slå det fra eller ændre intervallet af den sideinddeling?
22. januar 2008 - 14:36 #1
Word 2007?
Avatar billede sonic666 Novice
22. januar 2008 - 14:55 #2
No... Word XP
Avatar billede word-hajen Nybegynder
22. januar 2008 - 17:40 #3
Slå over på Normal-visning, mens du arbejder. View/Vis, Normal.
Avatar billede sonic666 Novice
23. januar 2008 - 13:27 #4
Ja der fandt jeg også selv ud af, men jeg har brug for at arbejde i udskriftsvisning.
Er der ikke en måde man kan slå det fra på?
Avatar billede word-hajen Nybegynder
23. januar 2008 - 21:32 #5
Nej.

Men måske har du mange objekter i dit dokument, som gør det svært for Word at håndtere sideinddelingen. Det gør sig f.eks. gældende, hvis du har mange indsatte billeder, tabeller o.lign., der IKKE er inline with text (dvs. at det er flydende objekter).

Hvor stort et dokument taler vi om? Og har du overvejet at benytte funktionen hoved-/underdokumenter, som kan være et meget stort plus, hvis man ellers arbejder i et stort dokument.
Avatar billede sonic666 Novice
30. marts 2011 - 14:40 #6
ok