Avatar billede dondres Nybegynder
21. januar 2008 - 14:26 Der er 3 kommentarer

Optagelse bliver sort i Vista Media Center

Jeg har et Medion MediaCenter (MED10010198) med Vista Home Premium.

For nyligt er det begyndt at stoppe de optagelser jeg sætter den til. 10-20 min. inde i optagelsen bliver billedet sort og er sort resten af den planlagte optagetid. Starten af optagelserne er fine nok, men pludselig bliver resten sort :-(

Er der nogen der har erfaringer med dette, og ved hvad det kan skyldes og hvordan det fikses?
Avatar billede teamet Nybegynder
22. januar 2008 - 00:36 #1
Prøv at slå pauseskærm fra
Avatar billede dondres Nybegynder
22. januar 2008 - 09:23 #2
Det har ikke noget med pauseskærmen at gøre... Det er selve optagelsen der bliver sort - ikke skærmen.
Avatar billede teamet Nybegynder
22. januar 2008 - 15:15 #3
Ja, det kan jeg se. Men hvis windows på en eller anden måde ser det som en skærm og smækker pauseskærm på, kunne resultatet godt være sort skærm. Pauseskærm kommer typisk efter 10-20 min.

Tror det er windows, som slår noget powersave el. til, hvis optagelsen virker, så er det nok ikke tuneren.