Avatar billede diernaes Nybegynder
20. januar 2008 - 22:50 Der er 5 kommentarer

Kommaknap ved uheld allokeret til andre tegn

Jeg har ved et uheld og uden bevidst at vide hvordan ændret på værdien af kommaknappen, så når jeg skriver i word, så indsættes ",m" og ikke blot ",". Har tjekket, om jeg skulle have lagt en makro ind med denne værdi, men dette er ikke tilfældet.

Nogen forslag til andre steder, hvor denne indstilling kan ændres?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. januar 2008 - 23:01 #1
Ved ikke om det måske kan være noget autokorrektur?

Funktioner -> Indstillinger for autokorrektur -> Autokorrektur
Se om der er noget med at udskifte , med ,m
Avatar billede diernaes Nybegynder
20. januar 2008 - 23:15 #2
Nej, den har jeg tjekket.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
20. januar 2008 - 23:26 #3
Har du prøvet at genstarte?
Avatar billede vejmand Juniormester
20. januar 2008 - 23:27 #4
Du kan prøve at omdøbe normal.dot til normal.old

Så skulle Word gerne lave en ny normal.dot når du starter den op igen.

Her kan du se hvor Word gemmer normal.dot.
Åbn Word -> Funktioner -> Indstillinger -> Filplaceringer -> Kig efter "Brugerskabeloner"

PS: Husk at sende dine egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar"
Svar er forbeholdt løsningen.
Du kan med fordel afvise dit eget svar, som det er nu står spørgsmålet i oversigten som besvaret.
Avatar billede jkrons Professor
21. januar 2008 - 00:42 #5
Sker det kun i Word?