Avatar billede ingzero Nybegynder
19. januar 2008 - 17:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

afinstallere arj32 og soffice.bin på Windows xp

Jeg har installeret et program ARJ32, gratis program som kan komprimere filer, men ved ikke hvordan jeg skal bruge det. Det ligger sig ikke under programmer ved downloadningen.Installerings programmet er på skrivebord.  Da jeg ville lukke pcén kom et program kaldet SOFFICE.BIN-370A535E.pf op og et soffice. bin .Jeg tror at jeg har downloaded hele hjemmesiden istedet for kun programmet. Nu vil jeg gerne  afinstallere både arj32 og de to bin filer. Hvordan skal det gøres så alle mapper og filer kommer med? bin filerne gør modstand mod at blive slettet.
//newbee// ingzero
Avatar billede vejmand Juniormester
19. januar 2008 - 17:15 #1
Prøv evt. med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse -> Følg guiden, og vælg et tidspunkt fra før problemet opstod.
Avatar billede ingzero Nybegynder
20. januar 2008 - 00:11 #2
jeg har nu prøvet dit foreslag. Det har ikke ændret noget for at afinstallere arj 32. Jeg ved stadig ikke hvorledes jeg kan afinstallere det.
Avatar billede vejmand Juniormester
20. januar 2008 - 00:17 #3
Hmm, prøv at starte op i fejlsikret tilstand (F8 under opstart) og se om du ksn slette filerne derfra.
Avatar billede ingzero Nybegynder
21. januar 2008 - 21:46 #4
Jeg fandt ud af jeg kan slette programmet med at slette det alm over i papirkurven. Men de to fil kaldet sofficebin(jeg gætter uden at vide noget) er muligvis  OpenOficce programmer som selve ARJ32 skal bruge for at indlæse, men Når jeg har sat selve ARJ 32 over i papirkurv vil de to fil ikke slettes. Jeg aner ikke om hvordan egentlig det foregår i pc. "låner" programmet et allerede program til sit eget program for at blive aflæst. En forbindelse. Men summasumarrum. jeg aner stadig ikke hvad disse filer er for noget.
Avatar billede ingzero Nybegynder
28. januar 2008 - 23:33 #5
Jeg lukker. Jeg fandt ud af at kunne slette på alm vis.Med slette i papirkurven efter at have gjort en systemgendannelse. Fandt ud af at soffice.bin kunne være en fil der var komprimeret.Men systemgendannelsen slettede den ikke.
Tak for svarene .
Mvh Ingzero