Avatar billede sabrinap Nybegynder
18. januar 2008 - 19:51 Der er 12 kommentarer og
3 løsninger

adobe reader læses i works ?

Ved ikke rigtig om det her er den rigtige kategori.

Men jeg har det problem at jeg har hentet et dokument ned i adobe reader. Jeg vil gerne have det over i et works dokument, så jeg kan rette i det, kan det lade sig gøre? og hvordan?
18. januar 2008 - 20:04 #1
... du ka' godt sakse TEKSTEN fra Adobe dokumentet og copy det over i en Works dokument og DER rette det du vil. Men ikke omvendt...

Ellers skal du have Adobe Writer (Købe program!)
18. januar 2008 - 20:04 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede sabrinap Nybegynder
18. januar 2008 - 20:23 #3
Nu har jeg fundet ud af at kopier det ene dokument over i works. Men når jeg forsøger at kopier det andet dokument over i works, er teksten i works skrevet i "koder".
18. januar 2008 - 22:23 #4
... hvordan "kopier" du da teksten over ?

Hvilken version af AcrobatReader ?
Avatar billede sabrinap Nybegynder
18. januar 2008 - 22:31 #5
Jeg overstreger teksten og højreklikker med musen og siger copy.

Det er en 7.0 version.
18. januar 2008 - 22:50 #6
... og 'sæt ind' i et Works dokument ?
18. januar 2008 - 22:52 #7
For at (sikrest) kopi TEKST fra en Acrobat dokument så brug følgende ->
... Værktøjer - Standard - Vælg ...
Avatar billede sabrinap Nybegynder
18. januar 2008 - 23:10 #8
ok, det virker :)
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2008 - 23:14 #9
sabrinap >> Ikke så smart at tage point tilbage når du har fået hjælp.  :-(

Du bør oprette et spørgsmål med teksten "Point til karise_larry"

Husk en anden gang at sende dine egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar"
"Svar" er forbeholdt løsningen.
Avatar billede sabrinap Nybegynder
18. januar 2008 - 23:20 #10
Ahh,okay. Troede at når jeg "accepteret svar", at jeg det var henvendt til dem der svarede mig. Og omvendt, at jeg lige præcis skulle "svare" for at komme med respons tilbage på det der blev skrevet til mig.

Er ny herinde, og er ikke den har mest forstand på det.
Hvor siger du så at jeg skal oprette et spørgsmål henne? Her i samme kategori?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2008 - 23:22 #11
Yep, i samme kategori, så er det på plads igen.  :-)
18. januar 2008 - 23:23 #12
Nemlig - Tak <vejmand>

"Metoden er forholdsvis simpel. Opret et nyt spørgsmål i samme kategori som det oprindelige spørgsmål og kald det "Point til [brugernavn]" hvor du erstatter [brugernavn] med navnet på den bruger du ønsker skal have point. Husk at skrive et link til spørgsmålet hvor du normalt skriver en længere beskrivelse af dit problem."
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2008 - 23:26 #13
Avatar billede sabrinap Nybegynder
18. januar 2008 - 23:27 #14
okay, nu har jeg oprettet et spørgsmål. Hvad gør jeg så nu?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. januar 2008 - 23:30 #15
Accepterer karise_larry's svar.  :-)