Avatar billede atm Nybegynder
18. januar 2008 - 16:16 Der er 1 løsning

Ønsker eksperthjælp til opb. af web-site

Jeg har en lille fotografisk virksomhed som virkeligt har brug for en ny web-site. Derfor håber jeg at der herinde findes nogen der har mod til en sådan opgave. Ja der vil være betaling forbundet med denne opgave.

Det ville være super hvis du bor i Hvidovre, da vi meget gerne vil afholde møde om opgaven, da den er for stor og omfattende til at forklare via mail, eller pr. telefon.

Jeg har også brug for nogen der kan programmere Javascripts til brug i Photoshop og Illustrator CS3.

Jeg kan kontaktes via mail: atmo3c@hotmail.com
Avatar billede atm Nybegynder
19. januar 2008 - 23:48 #1
Spørgsmålet er kullet da vi har fundet den helt rigtige til jobbet.