Avatar billede giorgio Nybegynder
18. januar 2008 - 13:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Open Source portal

Hejsa

Jeg har kigget en del på Microsofts Sharepoint løsning, men tænkte på om der mon ikke findes en Open Source alternativ/mulighed så man ikke er bundet til dem og deres formater. min erfaring med Open Source er at de er mere åbne for nye ting og trends.

Jeg håber nogle har kigget på deth er område og kan hjælpe mig :)
Avatar billede bauerdata Nybegynder
18. januar 2008 - 13:31 #1
Avatar billede giorgio Nybegynder
18. januar 2008 - 13:52 #2
Det er ikke CMS der menet, men collaboration and document management application
Avatar billede bauerdata Nybegynder
18. januar 2008 - 14:02 #3
Plone er også collaboration and document management application.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. januar 2008 - 21:02 #4
Alfresco maaske.

http://www.alfresco.com/
Avatar billede giorgio Nybegynder
06. marts 2012 - 10:04 #5
Meget gammelt spg som ikke er blevet lukket. sorry
Avatar billede arne_v Ekspert
06. marts 2012 - 14:55 #6
Var der noget galt med svarene??