Avatar billede learner Praktikant
17. januar 2008 - 19:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

readyzgo.dk bedre navn? hvordan får jeg flere selskaber med?

Hejsa, jeg har lavet et system som dels:
-hjælper folk med at finde restpladser/afbudsrejser på en simpel måde
-hjælper rejseselskaberne når de står med restpladser

Rejseselskaberne kan ganske gratis bruge systemet til at holde styr på deres kunder som ønsker at få besked om restpladser, og systemet er meget let at bruge og koster kun lidt når kunden skal have en sms. Selskaberne kan få integreret systemet på deres egen hjemmeside mm.

Men...
Selskaberne vil ikke benytte systemet... Eller de vil ikke være med.

Jeg forstår ikke hvorfor rejseselskaberne undlader at benytte noget der er smart og næsten gratis?

Kan du give mig ideer til hvordan jeg får hul på bylden, så det begynder at gå den rette vej?
Du må osse gerne komme med forslag til et bedre navn.
Designet er ikke ret godt, det ved jeg :o) og det skal os ændres snart, men jeg er lidt pessimistisk med det hele lige nu.

På forhånd tak

mvh
michael
Avatar billede learner Praktikant
01. februar 2008 - 01:42 #1
siden har fået nyt navn http://Ready2travel.dk og er blevet ændret en del nu og bygget lidt om. håber nogen vil kommentere den. Designet er lige på trapperne, så det behøver ikke få kommentarer :o)

På forhånd tak.
Avatar billede learner Praktikant
27. november 2008 - 00:21 #2
lukker