Avatar billede thomaxz Nybegynder
16. januar 2008 - 18:16 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Custom Control

Jeg kan sagntens lave en kontrol, men de jeg vil og ikke kan finde ud er at gøre kontrol non visuel, så den kunner ligger sig ned i den går ligesom en timer control.
Avatar billede skov_p Praktikant
16. januar 2008 - 20:40 #1
Brug en Component og tilføj
[ToolboxItemFilter( "System.Windows.Forms" )]

over din klasse som her

    [ToolboxItemFilter( "System.Windows.Forms" )]
    public partial class Component1 : Component {
Avatar billede thomaxz Nybegynder
17. januar 2008 - 09:05 #2
Er ikke helt med på hvad du mener.
Avatar billede thomaxz Nybegynder
17. januar 2008 - 09:07 #3
Hvilken type project skal jeg lave?
Avatar billede skov_p Praktikant
17. januar 2008 - 10:51 #4
Det er ligemeget.
I dit projekt vælger du "Add" -> "Component"
I Code View kan du tilføje

[ToolboxItemFilter( "System.Windows.Forms" )]

over din klasse som her

[ToolboxItemFilter( "System.Windows.Forms" )]
public partial class Component1 : Component {
...
}
Avatar billede thomaxz Nybegynder
17. januar 2008 - 11:50 #5
Ok, tak.
Avatar billede thomaxz Nybegynder
28. marts 2008 - 16:56 #6
Ingen points?, lukker tråden.
Avatar billede nielle Nybegynder
29. marts 2008 - 08:49 #7
Har han sagt at han ikke ville have point? Du kunne da starte med at spørge om han ville smide et svar.
Avatar billede skov_p Praktikant
30. marts 2008 - 09:57 #8
Hvis man ignorerer de der bruger tid på at komme med at svar længe nok glemmer de det nok...

http://www.eksperten.dk/spm/818726
http://www.eksperten.dk/spm/815922

men der er efterhånden spm. fra nogle deltagere der undgåes... 1 er føjet til listen...
Avatar billede thomaxz Nybegynder
30. marts 2008 - 10:49 #9
D. 17/01-2008 11:50:33 skriver jeg ok, tak. problemet er løst, først d. 28/03-2008 efter to måneder lukker jeg spørgsmålet, der har været rigeligt med tid til at lægget et svar.
Avatar billede nielle Nybegynder
30. marts 2008 - 10:55 #10
"Ok, tak" betyder ikke nødvendigvis det samme som "Mange tak. Jeg har fået det til at virke, vil du venligst smide et svar". Det kan sagtens læses på mange andre måder, f.eks. som "Ok, tak, det vil jeg lige kigge nærmere på. Jeg vender tilbage.".
Avatar billede thomaxz Nybegynder
31. marts 2008 - 16:34 #11
Ok,tak betyde at det færdig, ellers havde jeg skrevt "jeg kigger på det".
Desuden har der være muligt at lægge et svar allerede ved første post.
Og jeg har heller ikke hørt han brokke sig.
Avatar billede nielle Nybegynder
31. marts 2008 - 18:23 #12
Desværre er vi jo ikke allesammen tankelæsere, så vi kan ikke nødvendigvis vide hvordan dine svar skal læses.

Mht. at lægge et svar første gang, så er der faktisk en den herinde som først smider et svar når at spørgeren har sagt 100 % at han har fået løst sit problem.

> Og jeg har heller ikke hørt han brokke sig.

Avatar billede thomaxz Nybegynder
31. marts 2008 - 19:05 #13
Ok, den psot havde jeg ikke set, men det er kotyme alle andre steder på nette ikke at læge poster som forstyre og svare første gang.
Avatar billede thomaxz Nybegynder
31. marts 2008 - 19:05 #14
post*
Avatar billede nielle Nybegynder
31. marts 2008 - 22:15 #15
Jeg ved ikke hvad der er kotyme andre steder ... men her på Eksperten er det nu meget almindeligt at det foregår på den måde. Der er dog også dem som er lodret uenige og mener at man skal lægge et svar første gang at man mener at man har løsningen. Min holdning er dog at det kun er spørger som kan afgøre om han har fået løst sit problem. Derfor venter jeg med at smide et svar til den tid.