Avatar billede florint Nybegynder
16. januar 2008 - 15:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Loginboksen tilbage

Hej
Sidder og funderer over en c5 4.0 installation hvor der er oprettet en bruger.
Når c5 startes, starter den direkte op med menuen, så jeg ikke kan logge ind som supervisor :-(
Hvodden får jeg loginboksen tilbage?
Mvh
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2008 - 15:34 #1
hvis du logger på pc'en/serveren som administrator kan du starte C5 med loginboks.
Avatar billede florint Nybegynder
16. januar 2008 - 15:46 #2
er administrator....
Mvh
Avatar billede mariaf Juniormester
16. januar 2008 - 19:36 #3
Du finder dne fil, der hedder C5.ini. Den åbner du i notebook/notesblok. Som regel er den tom, og så skriver du bare -u. Gem filen. Næste gang du åbner C5 vil du blive psurgt om du vil ind normal eller administrator. Vælger du administrator, så kommer du ind som supervisor - hvilket kun giver mening ved opdateringer eller tilretning. resten af tiden er det fint nok at være inde "normal".

Du kan også altid skifte under Generelt/Daglig - skift brugertype.
Avatar billede florint Nybegynder
18. januar 2008 - 05:58 #4
Takker for hjælpen - det var lige det jeg ledte efter.
Mvh