Avatar billede mulemule Nybegynder
15. januar 2008 - 02:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Log on as Local system account eller anden account.

Hej når man installere SQL Server skal man så vælge
Log on as Local system account
eller skal man skrive f.eks credentials til administrator kontoen ?

Man kan også efterfølgende ændre det inde i under services, har jeg fundet ud af. Og derinde kan jeg se at den eneste service som er ikke er med Local system account er min SQL Server instalation så jeg tænker jeg måske gør det forkert .

Mvh
Avatar billede mulemule Nybegynder
15. januar 2008 - 02:20 #1
Og hvad er egentlig forskellen på a og b.
Avatar billede arne_v Ekspert
15. januar 2008 - 02:37 #2
Min 2000 kører som "Local System" mens min 2005 kører som "Network Service".
Avatar billede mulemule Nybegynder
15. januar 2008 - 08:55 #4
Tak. p.t. logger den på min Windows Administrator acount, det er forkert kan jeg ihvertfald se. Men nok ikke en kæmpe ulykke så længe den ikke kan tilgåes udefra nettet.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. april 2008 - 06:18 #5
all set ?