Avatar billede jkampmann Nybegynder
14. januar 2008 - 15:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvis logget ind, udskriv data.

Hvordan laver jeg, i min masterpage, således at når en session er sat (Session["Brugernavn"] = Data;), så skal den udskrive en tekst?

Dette fungerer ikke:

<script runat="server">
if ( Session["Brugernavn"] )
{
</script>
community <br />
velkommen <script runat="server">Response.Write(Session["Brugernavn"]);</script>

<script runat="server">}</script>

Jeg ved godt det er en gakket idé til at lave det på, men jeg er ny i ASP.NET, er der nogle der kan komme med en idé til at lave det - jeg prøver på - nemmere?
Avatar billede 2c Nybegynder
14. januar 2008 - 16:02 #1
Hvis du har en pageload i din codebehind fil, kan du prøve at sætte det i den.
Avatar billede jkampmann Nybegynder
14. januar 2008 - 16:17 #2
Jeg brugte en placeholder :)