Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2008 - 14:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

størrelse af rude

når jeg logger på Google feks, den rude der kommer frem er meget lille, hvor indstiller jeg den, så den fylder hele skærmen, hvergang jeg åbner den?
Mvh
fjac58
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. januar 2008 - 14:14 #1
Prøv at gøre den stor i højre hjørne og luk vinduet og prøv så igen.
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2008 - 14:35 #2
Desværre, har prøvet, duer ikke.
Andre forslag???
Mvh
fjac58
Avatar billede fxj Juniormester
14. januar 2008 - 19:01 #3
Vinduet åbner i samme størrelse og med samme placering, som det havde da det blev lukket.

For at sikre, at det åbner maksimeret skal du:
- åbne browseren
- trykke på maksimerknappen
- trykke på Filer => Luk (du skal ikke klikke på krydset)
- Åben browseren igen

Hvis vinduet skal være placeret et bestemt sted (f.eks. på en stor skærm/to skærme) skal du:
- flytte vinduet til sin nye position og i den størrelse du vil have det
- tryk Filer => Luk
- Vinduet vil nu åbne, der hvor du placerede det sidst

For at sikre, at vinduet er maksimeret, når du trykker på et link skal du
- åben et nyt browservindue (vindue 1)
- åben et mere browservindue (vindue 2). Du skal nu have to browservinduer åbne
- højreklik på et link i vindue 2 og vælge, at det skal åbne i et nyt vindue (vindue 3)
- Hvis vindue 3 ikke starter i fuld skærm skal du trække i kanterne til det har den størrelse du vil have
- brug ikke maksimerknappen
- luk det første vindue ved at trykke på Filer => Luk
- Aktiver vindue 3. Tryk [CTRL]-knappen ned - og mens du holder denne nede - trykker du på Filer => Luk. Slip først [CTRL]-knappen når vinduet er lukket
- i vindue 2 vælger du nu filer => Luk
Avatar billede Slettet bruger
14. januar 2008 - 22:11 #4
1000 TAK til fxj