Avatar billede filu Nybegynder
12. januar 2008 - 13:41 Der er 10 kommentarer

internet til webcam

Jeg har en prestigeZy-xel 650 HW adsl router ved cybercity og så har jeg et trendnet TV-IP 400 server camera. jeg kan godt se cam. på mit eget netværk , men jeg ville gerne kunne se det fra en pc udefra. jeg ved ikke hvordan jeg får åbnet min router , er der nogen der har et bud på det ? mvh filu
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2008 - 13:44 #1
Hvilke porte bruger du internt når du skal se kameraet ?

De porte skal du lave NAT på i din router
Avatar billede filu Nybegynder
12. januar 2008 - 13:49 #2
jeg bruger 10.0.0.2
jeg er ikke så skrap til engelsk så kan du hjælpe mig lidt
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2008 - 13:55 #3
Skriver du 10.0.0.2 i din Browser eller hvor ?
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2008 - 13:58 #4
http://www.cybercity.dk/kundecenter/bredbaand/opsaetningsvejledninger/routertilslutning_og_indstillinger/zyxel_p650hw/support/port_forwarding/index.aspx

De 2 nederste billeder er forkerte, men læs teksten så skulle det gå alligevel

Det er muligvis Port 80 du skal bruge, men bare husk at åbner du er det alle som kender din IP som vil kunne tilgå kameraet.
Avatar billede filu Nybegynder
12. januar 2008 - 14:10 #5
hej LEIF jeg gruger et program der hedder aktive webcam , der har jeg sat et kodeord på så det er vel ikke lige til at konne til at se. jeg er ved at forsøge at komme ind i routeren med 10.0.0.1:2033 , men har lige nu problemer med det . kommer tilbage
Avatar billede leif Seniormester
12. januar 2008 - 14:21 #6
Hvis du bruger Internet Explorer skal du også skrive http:// selv dvs. http://10.0.0.1:2033
Avatar billede filu Nybegynder
12. januar 2008 - 14:41 #7
jeg kan ikke komme i forbindelse med min router på 10.0.0.1:2033 siden kan ikke vises,jeg har før kunnet ?? jeg har min pc direkte til routeren
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2008 - 10:07 #8
man skriver vel i adressefeltet dette her

under nat tilføjer du så port 2033 og gemmer eller har jeg misforstået et eller andet så glem det

modtager IKKE point.
Avatar billede filu Nybegynder
16. januar 2008 - 21:33 #9
har nu kontakt til router så jeg bokser lidt med det igen
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2011 - 14:07 #10
var det svaret