Avatar billede careteam Juniormester
08. januar 2008 - 22:56 Der er 10 kommentarer

Problemer med Outlook.pst

Efter et nedbrud på min HDD har jeg indslæst kopien af min Outlook.pst fil. den fylder ca. 660MB, men når den importeres er der kun standardmapperne i den. Jeg har prøvet med SCANPST.exe den viser at der  38mapper og 1158emner . Jeg har også prøvet med et program fra nettet der heller ikke viser andet indhold end standardindholdet ved nyoprettelse, samt importeret i Outlook Express, alt sammen med samme nedslående resultat, jeg får kun standarmapperne med over.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. januar 2008 - 23:01 #1
Indlæst kopien? Du skal blot erstatte den nye .pst fil med den gamle, men Outlook er lukket. Så får du alt med.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
08. januar 2008 - 23:04 #2
Alt = undtagen mailadresser. Dem skal du manuelt oprette. Hvis du allerede har gjort det, bliver de ikke slettet når du udskifter outlook.pst.

Bemærk at archive.pst og andre filer i den gamle mappe skal med, hvis du vil bevare arkiverede mails.
Avatar billede careteam Juniormester
09. januar 2008 - 08:35 #3
Ja det var jo så det første jeg prøvede, igen med helt samme resultat. Så akhyne desværre hjælper det mig ikke.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. januar 2008 - 20:38 #4
Har du de andre filer med fra mappen?
Avatar billede careteam Juniormester
09. januar 2008 - 21:40 #5
Ja, der er to tomme mapper i slettet Post ellers intet
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. januar 2008 - 22:06 #6
Den gamle mappe hvor din oprindelige outlook.pst ligger, indeholder sikkert andre filer. Dem skal du sikkert have med i den nye folder hvor outlook.pst skal ligge.
Avatar billede careteam Juniormester
10. januar 2008 - 16:43 #7
Ja måske, men de er væk. Kigger jeg idag ligger der et par .tmp filer, så jeg tror ikke det kan have indflydelse, jeg har tidligere bare kopieret Outlook.pst og archive.pst hvor det har virket.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
10. januar 2008 - 17:56 #8
Ja, det plejer det også at gøre for mig. Det har jeg gjort adskillige gange. Kan der ikke importeres undermapper fra den gamle fil?
Avatar billede careteam Juniormester
10. januar 2008 - 18:28 #9
Ja, der er to tomme mapper i slettet Post ellers intet
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
20. januar 2008 - 13:21 #10
Så har jeg desværre ikke nogen løsning :(