Avatar billede lasserasch Juniormester
05. januar 2008 - 23:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program til at skabe overblik i web.config

Hejsa.

Hvem har et forslag til et program der kan skabe overblik i en MEGET STOR Web.config fil?

Det må gerne være noget, hvor man kan indtaste informationer om hvad man ændrer løbende, så man bagefter kan gå tilbage og se hvad der blev ændret på en bestemt dato osv.

Jeg kan ikke være den første som tænker at Notepad er ALT ALT for uoverskuelig når web.config bliver stor (Over 2000 linjer synes jeg er ok stort).

Det behøves ikke være gratis, vil gerne betale for god software.

Håber nogen ved lige præcis hvor man kan finde et sådant.

Mvh.
Lasse Rasch
Avatar billede arne_v Ekspert
05. januar 2008 - 23:35 #1
Prøv og søg på "xml editor folding".

Enhver XML editor hvor du kan +/- vise/ikke-vise tags må kunne bruges.
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
07. januar 2008 - 16:47 #2
Enterprise library har et program med, der primært er beregnet til at opsætte Enterprise lib, men den læser også de allerede indtastet funktioner og grupper dem. Jeg ved ikke om det præcist er det du leder efter, men måske kan den give dig lidt af vejen.

http://msdn2.microsoft.com/da-dk/library/aa480453(en-us).aspx
Avatar billede lasserasch Juniormester
11. oktober 2010 - 20:42 #3
Skal vi få lukket. først til mølle med svar får points.
Avatar billede arne_v Ekspert
11. oktober 2010 - 21:22 #4
svar

(det er muligt at dele!)