Avatar billede internetforum Nybegynder
05. januar 2008 - 01:36 Der er 7 kommentarer

Min hjemmeside

Jeg beder alle tilmelde sig til min hjemmeside som hedder www.internetforum.tk
Avatar billede enya Nybegynder
05. januar 2008 - 01:40 #1
Undskyld jeg spørger - men forstår ikke meningen med det. Men hvorfor "skal" vi det...?
Avatar billede hojben Novice
05. januar 2008 - 01:48 #2
hva er spørgsmålet??
Avatar billede popsy Novice
05. januar 2008 - 01:55 #3
Mangler også lige et spørgsmål i dette indlæg..?

Samtidig skal du lige huske at skrive hvilke medier du citerer når du laver indlæg på din side, og i dit tilfælde skal du nok også have tilladelse, idet du kopierer deres tekst direkte!
De to første check gav direkte henvisning til DR's sortsnyheder, samt indkast.dk, men det kan selvfølgelig være dem der kopierer dine tekster...? :)
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. januar 2008 - 13:05 #4
Det er vist mere et reklame indlæg om at oprette sig som bruger på websitet eller nyhedsbrevet.
Avatar billede enya Nybegynder
04. maj 2008 - 07:27 #5
Sker der mere her..??
Avatar billede riversen Nybegynder
04. maj 2008 - 07:49 #6
ja, det ka' du vel se...
Avatar billede enya Nybegynder
04. maj 2008 - 07:56 #7
Ja, det kan jeg godt se, at der ikke gør.. :)
Var bare i gang med en "oprydning" - så det var kun ment som et lille hint til spøger..