Avatar billede hehala Nybegynder
04. januar 2008 - 16:36 Der er 1 kommentar

Hvordan sendes hurtigt mails med unikke filer til mange afsendere

Hej!

Jeg har et program, som generere en masse filer, som hver især er unikke.
Hver fil skal sendes enkeltvis ud til en eller flere modtagere. Jeg kan selvfølgelig trække dem over enkeltvis (bruger outlook), men når der skal sendes 100 filer ud, tager det tid og fejlmargnen er stor da det er manuelt/menneskeligt arbejde...:)

Filerne der skal sendes ud er genereret i et VBA-program, som laver filerne i word, hvorefter de bliver lavet om til PDF (manuelt)

Kender nogen en fuktion i outlook eller et program, der gør dette arbejde nemmere?

Det kan også være en løsning, at uploade det på nettet og sende et link eller password-beskytte det - men jeg ved blot ikke hvor jeg skal starte?

Bedste hilsner
Henrik
Avatar billede ph0071 Nybegynder
04. januar 2008 - 16:41 #1
Jeg ville lave et program, som laver det hele automatisk. Jeg ville bruge C# eller VBA og evt. en database (postgresql).