Avatar billede brian0905 Nybegynder
04. januar 2008 - 11:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Installation af DotNetNuke på UnoEuro

Hej,
Jeg forsøget at installere DotNetNuke på mit webhotel hos UnoEuro. Jeg er nået så langt at jeg skal teste min database connection. Her kan jeg ikke komme længere, den giver fejl om at den ikke kan finde min database. Nogle der kan hjælpe?
Avatar billede thomas_yde Nybegynder
04. januar 2008 - 12:10 #1
Bruger du en ODBC connection og ikke MySQL connector?
Avatar billede brian0905 Nybegynder
04. januar 2008 - 12:31 #2
Ingen af delene, mener at standard installationene kommer med OleDb connection til en lokal  MSSQL Express database
Avatar billede weis Nybegynder
04. januar 2008 - 16:52 #3
På unoeour skal man bruge en odbc connecter til sin MySQL database
Avatar billede brian0905 Nybegynder
04. januar 2008 - 21:04 #4
jepsen, har forbundet mange gange til min MySQL med .NET. Men jeg tænkte i forbindelse med DotNetNuke, det ser ikke ud til at den kan køre på mysql umiddelbart. UnoEuro har svaret på min supportsag og sagt at det ikke kan lade sig gøre uden MSSQL. Lukker.