Avatar billede kick Nybegynder
02. januar 2008 - 16:44 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

2 Mail account men hvordan

Jeg har : Bredbånd City  og kan se at jeg har optil 5 e-mail account jeg kan bruge men hvordan laver jeg dem plus mulighed for at benytte Outlook til at hente mails med...

Kick
Avatar billede freddy04 Nybegynder
02. januar 2008 - 17:29 #2
Hvis det virker ligesom andre TDC-produkter er det på den måde som der står i linket - altså via tdconline.dk, at man laver flere adresser.

Når du laver flere adresser hører de alle til den samme konto, dvs. når du henter via outlook tager den det hele med. Du kan dog lave et filter hvor du indtaster adressen du vil hente fra, og så tager den kun den med (jeg ved ikke hvordan/om man gør det i outlook da jeg bruger thunderbird). Men brugernavn og password til kontoen er det samme.
Avatar billede freddy04 Nybegynder
02. januar 2008 - 17:30 #3
Avatar billede kick Nybegynder
03. januar 2008 - 17:13 #4
Microsoft Outlook express har jeg fået det til at virke med de der regler ovs.

Men kan ikke find ud af at gøre det i Microsoft Outlook 2007

Måsk kan du hjælpe mig lidt mere ??
Avatar billede kick Nybegynder
03. januar 2008 - 19:14 #5
NM du får point tak for hjælpen
Avatar billede sleeper Nybegynder
03. januar 2008 - 20:58 #6
Hej

office 2003 havde ikke denne funktion, så jeg ved heller ikke om 2007 har.
Der er en anden løsning, som er at lade mails blive på serveren i en given tidsperiode.
Dette løses problemer hvis begge computere er jævligt tændte.

Jeg valgte at få en privathostet mailkonto, dette koster ikke meget, og så kan du få det navn du ønsker dig
Avatar billede justrace Novice
04. januar 2008 - 01:18 #7
>og så kan du få det navn du ønsker dig

Jah, næsten.