Avatar billede muzzy Nybegynder
29. december 2007 - 17:43 Der er 4 kommentarer

bedste sokkel type

hej jeg står og skal købe et nyt bundkort og ny prossor .. jeg vil bare høre hvilken sokkel der er bedst .. jeg vil gerne have en intel dualcore 2 og jeg er forvirret over alle de sokkel typer

Peter
Avatar billede arne_v Ekspert
29. december 2007 - 18:50 #1
Alle core 2 duo & quad bruger mig bekendt socket 775.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. december 2007 - 18:50 #2
Husk at mother board med 775 og 775 CPU ikke garanterer at de virker sammen. Slå
op på motherboard producentens hjemmeside om din CPU du ønsker er supporteret.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2007 - 20:51 #3
P.s.
Enkelte bundkort understøtter bestemte cpu´er ved BIOS opgradering...

(Betyder en en "gammel" 775 cpu skal i og så opdatere BIOS før "ny" cpu er understøttet...)
Avatar billede arne_v Ekspert
08. juni 2008 - 04:53 #4
muzzy ?