Avatar billede sjov Nybegynder
28. december 2007 - 16:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

directX defekt

Hej.
findes der en måde at reparere directX på.
Når jeg køre dxdiag får jeg den besked at der manger en sydtem.dll. og at jeg bare skal installere igen. Det har jeg gjort men det hjælper ikke.
Tilsyneladen er der både en dansk og en engelsk vesion på comp. og det er den danske vesion der mangler system.dll.
Tror måske det er derfor jeg ikke kan køre google earth og når der er flere vinduer åbne kan skærmen ligesom ikke følge med når jeg trækker et vindue.
Avatar billede reinelt Nybegynder
28. december 2007 - 19:33 #1
directx ligger hos mig i stifinder under windows/ system 32 dll. kan du se om der liggger 2 installationer der? jeg tror du har ret i at google så ikke kan køre earth.
Avatar billede sjov Nybegynder
28. december 2007 - 20:34 #2
så vidt jg kan se kun 1 inst. Går ind i stifinder-windows-system32-directx-dinput.
Jeg kan ikke forstå hvad den der system.dll er for en fil, for når jeg søger efter den på min anden comp. findes den slet ikke. Er den en del af directx eller af windows. Når jeg søger på denne comp finder den heller ikke, selvom dxdiag siger der er en version af den???
Avatar billede sjov Nybegynder
28. december 2007 - 21:22 #3
har løst problemet.Fandt svaret gennem google. Det er en nøgle i reg. databasen som skulle slettes
Avatar billede sjov Nybegynder
28. december 2007 - 21:26 #4
desværre løste det jo så ikke problemet med google earth. nogen ideer
Avatar billede sjov Nybegynder
28. december 2007 - 21:47 #5
så er google problemet også løst. Afinstallerede og ccleaner geninst. så virkede det, så måske det alligevel havde noget ned det der directx at gøre