Avatar billede fun22 Nybegynder
26. december 2007 - 22:19 Der er 1 løsning

slette fil samtidig med et database slet

Hej

Jeg står og skal have lavet sådan at når man klikker på delete knappen i mit gridview så sletter den selvf. i databasen, men samtidig skal den slette en fil på serveren..

Det jeg sådan har fundet ud af indtil nu er:

Protected Sub GridView1_RowDeleting(ByVal sender As Object, ByVal e As System.Web.UI.WebControls.GridViewDeleteEventArgs) Handles GridView1.RowDeleting
        Dim myPath As String = Server.MapPath("../UserFiles/" & User.Identity.Name & "/" & Request.QueryString("Gallery") & "/" & BILLEDE)
        MsgBox(myPath)
        Try
            File.Delete("")
        Catch ex As Exception

        End Try
    End Sub

Der hvor der står BILLEDE skal erstates med indholdet af database felet "Image"...

Hvordan kringler jeg det?
Avatar billede fun22 Nybegynder
28. januar 2008 - 22:21 #1
Lukker..