Avatar billede marvel Praktikant
25. december 2007 - 17:13 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af glossy monitor

Jeg leder efter en skærm (over 20") med glossy eller skinnende overflade. HP laver bl.a. nogle skærme til deres bærbare, der har denne overflade og jeg synes de har en super kontrast. Er der nogle der kan anbefale én til ca 3000kr.
Overvejer HP W2207 (http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?Bedom=true&ID=377800) men har ikke set den "live" endnu
Avatar billede marvel Praktikant
25. december 2007 - 18:11 #2
er 226BW's panel i højglans eller er det kun rammen? Det er ikke til at se på billederne på samsungs hjemmeside
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. december 2007 - 18:33 #3
Nyt minimalistisk sort højglans design til dig som vil have det nyeste.
så vidt jeg kan skønne må det være det hele.
se mere fra producentens beskrivelse
Avatar billede marvel Praktikant
25. december 2007 - 18:39 #4
Det har jeg undersøgt, og de skriver ikke specifikt om det er rammen eller skærmen, der er højglans
Avatar billede reinelt Nybegynder
25. december 2007 - 20:23 #5
jeg kan ikke komme det nærmere. du må se den live.
Avatar billede marvel Praktikant
23. april 2008 - 10:12 #6
lukket