Avatar billede abprev Nybegynder
23. december 2007 - 02:33 Der er 11 kommentarer

Setup is beeing restarted xp

Hej nogle der kan hjælpe
Ved installation af xp stopper den ved 34%.
Bliver ved med at reboote med setup is beeing restarted.
Kan ikke starte i fejlsikret tilstand.
Hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2007 - 07:16 #1
Avatar billede abprev Nybegynder
23. december 2007 - 15:29 #2
Desværre intet hjælper, kan ikke få en dos promt og kan ikke få den til at læse på cd drev selvom jeg lader den boote på cd????
Avatar billede reinelt Nybegynder
23. december 2007 - 15:51 #3
har du mulighed for at prøve en anden xp cd?
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2007 - 16:17 #4
At den ikke kan læse fra CD-drev tyder da på at drevet eller deèn er defekt
Avatar billede abprev Nybegynder
24. december 2007 - 10:45 #5
Ja men det er ikke xp cd`n har prøvet 2. Heller ikke drevet jeg har både et intern og et ekstern drev.
Jeg har ikke særlig meget forstand på det, men for mig virker der som om at installationen af xp er er nået så langt at den har indlæst drivere til cd drevet.
Men hvad gør man så, der er jo intet styrestem i computeren, det eksisterende er jo overskrevet?
Avatar billede Slettet bruger
24. december 2007 - 12:45 #6
Du skriver, at "Ved installation af xp stopper den ved 34%." er du sikker på at du ikke mener,når der resterer 34 minutter? hvis ja, så er det et hardwareproblem http://support.microsoft.com/kb/828267
Avatar billede abprev Nybegynder
25. december 2007 - 16:06 #7
Er ikke sikker for nu ser jeg kun billedet setup is beeing restarted, men jeg tror du har ret, problemet er bare at shift F10 heller ikke virker som foreslået af microsoft.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2007 - 16:59 #8
Hvis du har mere end 1 ramblok i dyret så prøv med 1 blok ad gangen - fjern alt unødig hardware, USB-enheder etc. og prøv så igen - hvis du ikke har data på disken der skal gemmes kunne det være en ide at gi disken en gang KILLDISK www.helgec.dk/killdisk.html
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2007 - 09:48 #9
Er dit problem løst så tråden kan lukkes ??
Avatar billede Slettet bruger
04. januar 2008 - 17:11 #10
Hvorfor følger du ikke op på tråden ??
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2008 - 20:29 #11
Du er godt nok ikke så lidt fræk