Avatar billede ph0071 Nybegynder
22. december 2007 - 16:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Links på hjemmesider til min hjemmeside

Jeg er interesseret i at gøre lidt opmærksom på min hjemmeside, som omhandler freelance-ydelser (IT).

Kender du nogle passende steder, hvor man kan skrive et par linier om sig selv og få placeret en henvisning ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. december 2007 - 18:26 #1
Nu har du godt nok ikke skrevet noget om hvad det er for nogle freelance-ydelser..

Men hvis du beskriver din side her, i detaljeret form, samt smider et link til din side, har du allerede en mindre strøm af traffik.. :-)

Det handler om at blive linket til, fra en side der opdateres ofte, hvilket eksperten.dk gør..

Det var en af fordelene ved at beskrive din side her.. en anden er, at folk så kan se hvad det er du tilbyder, og hvor man evt kunne forvente at finde et link til dine side...

Der er forskel på om det er serveropsætninger, PC-kørekort, programmering (applikationer eller web), osv..

Masser af valgmuligheder.. :-)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
22. december 2007 - 19:06 #2
Jeg vil gerne lave noget linkbytte
Du får link fra et domæne, og skal linke til et andet domæne....

Har sider med Pagerank fra 0 til 4....

Skriv til eric(snabel-A)mediana.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. december 2007 - 19:42 #3
Pagerank betyder ikke det helt store..

Det er vigtigere at der linkes fra sider der ligger i (nogenlunde) samme kategori..

Det kan anbefales at få et link fra en blog, der skriver en artikel om din service..

Irrelevant linkning kan have en negativ effekt.. undgå linkfarms (sider der bare linker ud til højre og venstre)..
Avatar billede madshammer Nybegynder
22. december 2007 - 23:17 #4
Hvad med Google Adwords?

mvh.
madshammer
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
23. december 2007 - 09:18 #5
1) undgå ikke linkfarme. Men undgå at linke tilbage til dem (Læs min artikel her http://www.eksperten.dk/artikler/872 )

2) Irrelevant linkning har effekt eller ingen effekt. Det har IKKE negativ effekt, sålænge du ikke linker tilbage. (Kan der også læses om i artiklen.
Jeg har placeringer i top3 indenfor milliard-industri, fordi jeg har tekstlinks hos linkfarme

3) Pagerank betyder ikke det store i sammenligning med kategori-linkning, samt at der linkes med den korrekte tekstlink. Men det har dog stadig en relevans, og er et rigtigt godt fingerpeg om hvor vigtig siden er på nettet, og hvor meget man får ud af det.
At påstå det er ligemeget med størrelsen på pagerank er ikke korrekt
Avatar billede ph0071 Nybegynder
28. december 2007 - 22:53 #6
Ok, tak for oplysningerne. Smid et svar, så giver jeg points.
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
02. januar 2008 - 19:17 #7
:-)