Avatar billede Slettet bruger
21. december 2007 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

User roles og MySQL

Hej.

Jeg har i gang med "User roles" i VWD 2005 Express. Jeg kan sagtens få det til at virke lokalt med .MDF database. Mit spørgsmål er hvordan jeg får lavet det så jeg kan bruge det på min MySQL 5.0 database som ligger på min server?? Kan man connecte direkte til MySQL databasen eller skal man importere oplysningerne efter de er oprettet i .MDF databasen ?

Hilsen Lehto.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. december 2007 - 02:20 #1
Jeg har aldrig selv brugt det, men jeg mener at du skal have en såkaldt membership
provider for MySQL.

Google finder:
  http://www.codeproject.com/KB/database/mysqlmembershipprovider.aspx
  http://makoto.madmedia.ca/2007/03/mysql-membership-and-role-provider-for.html
Avatar billede Slettet bruger
22. december 2007 - 23:30 #2
okay, jeg valgte at droppe det og istedet bruge MSSQL. Smid et svar som tak for hjælpen.
Avatar billede arne_v Ekspert
23. december 2007 - 00:52 #3
ok