Avatar billede visto Professor
19. december 2007 - 23:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fordele og ulemper ved debat/mitdomæne.dk og mitdomæne.dk/debat

Jeg er ved at skulle lancere et debatforum i forbindelse med min hjemmeside. Den vil fungere som en helt selvstændig del med andet indhold, andet layout, men samtidig skal der ikke være tvivl om, at det er de samme personer der står bag forumet som bag det oprindelige site.

Hvad er fordelene/ulemperne ved at lade debatforumet køre som
1) et subdomæne (debat.mitdomæne.dk)
2) en adresse indenfor det oprindelige domæne (mitdomæne.dk/debat)
?
Avatar billede visto Professor
19. december 2007 - 23:11 #1
Overskriften indeholder en tastefejl. Det skal selvfølgelig være debat.mitdomæne.dk og ikke debat/mitdomæne.dk
Avatar billede a1a1 Novice
20. december 2007 - 02:23 #2
øhh, har du ikke lige stillet det samme spm.?

månske du skulle afslutte det

http://www.eksperten.dk/spm/810882
Avatar billede visto Professor
20. december 2007 - 15:56 #3
Nej, jeg har ikke lige stillet samme spørgsmål. Det spørgsmål, du henviser til, handlede specifik om pagerank, men jeg har siden tænkt, om der kunne være andre aspekter, andre fordele og ulemper ved den ene og den anden løsning. Det jeg fik ud af det foregående spørgsmål var, at der ikke er nogle virkeligt tungtvejende grunde - når vi snakker pagerank - til at vælge det ene eller andet. Så hvis der skulle være andre markante fordele eller ulemper, vil det nok veje tungere, når jeg skal vælge.

Og jeg har nu afsluttet det andet spørgsmål.
Avatar billede visto Professor
30. december 2007 - 18:29 #4
Afslutter hermed.