Avatar billede stampeho Nybegynder
19. december 2007 - 19:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ASPX sider

Hey folkens

Kan i fortælle mig hvilken plug.in jeg mangler i min firefox på linux (ubuntu 7.10), for kan ikke åbne sådanne sider. F.eks http://www.tomatketchup.dk/Game.aspx

-Tak
Avatar billede arne_v Ekspert
19. december 2007 - 19:48 #1
.aspx betyder at side genereres server side af ASP.NET

det kraever normalt intet paa client siden (andet en browser som forstaar HTML)

den specifikke side og andre kan lave et eller andet som ikke virker med din FF, men
det er ikke .aspx som saadan der skyld i det
Avatar billede stampeho Nybegynder
19. december 2007 - 20:14 #2
Hmm, nå okay.. Men kan du nævne andre muligheder. For den kræver et plug-in men kan ikke selv finde en, og er egentlig bare lidt ude efter hvad det kan være?
Avatar billede stampeho Nybegynder
23. december 2007 - 18:33 #3
Lukket.