Avatar billede speedpete Nybegynder
19. december 2007 - 13:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Visual Studio 2005 lave én dll

Øh... hvordan kompilerer man flere ting sammen til én dll?

Jeg vil lave min egen samling a la AjaxControlToolKit, og så kunne det være praktisk at have det i én dll. Jeg har bare aldrig prøvet det før...
Avatar billede nielle Nybegynder
19. december 2007 - 18:57 #1
Du opretter bare et projekt at typen Class Library. Så putter du al din kode i dette, og compiler.
Avatar billede speedpete Nybegynder
20. december 2007 - 08:15 #2
ok, det er også hvad jeg plejer at gøre med ting som utility klasser ol., men her skal der proppes nogle javascriptfiler ind i... men det går måske også af sig selv?
Avatar billede speedpete Nybegynder
20. december 2007 - 08:17 #3
... og så mente jeg vist egentlig: Kan man kompilere flere projekter sammen til én dll?
Avatar billede nielle Nybegynder
20. december 2007 - 11:20 #4
Man kan have flere projecter i en enkelt solution.

Hver projekt bliver til (mindst) en assembly - exe eller dll.

Så nej, du kan ikke få projekterne til sammen at blive en enkelt dll. Det skal koden ind i samme projekt for at blive.
Avatar billede speedpete Nybegynder
20. december 2007 - 11:33 #5
Ok, så må jeg se, om jeg kan gennemskue strukturen. Jeg skal vist bruge en project template, som opretter nogle filer for hver AJAXkontrol. Så jeg må bare finde en måde at flette dem sammen. Tak.
Avatar billede nielle Nybegynder
20. december 2007 - 12:51 #6
Svar :^)