Avatar billede stech Nybegynder
16. december 2007 - 23:44 Der er 1 kommentar

Søger samarbejdspartner

Hej med jer alle sammen.

Jeg er nu igen igang med et nyt projekt, og i projektet mangler jeg en kapital.

Projektet omhandler sms-gateways, marketing m.m

Sms-gateways aftalen er på plads, jeg mangler bare kapital til at betale evt. programmøre.

Når systemet er færdig opbygget kommer det til at køre systemmatisk.

Hvis du ku have interesse i det, søger jeg også samarbejdspartnere, og evt. folk der ku have interesse indenfor disse områder.

Jeg har tidligere erfaringer for sms-systemer, og har blandt andet været i hosting og tøj branchen.

Udover brancherne har jeg været leder overfor et udviklingsteam.

Har du interesse eller spørgsmål skal du være mere end velkommen til at ringe eller skrive til mig.

Sih (a) interways (at) dk

Telefon: 2175 7570

Ved opkald inden kl 14 skriv venligst først.

M.v.h

Søren Isager Høvring
Avatar billede stech Nybegynder
22. december 2007 - 22:10 #1
lukket