Avatar billede net-meister Nybegynder
14. december 2007 - 20:48 Der er 1 løsning

Projekt iLOLskærm TFT fra bærbar til brug på anden computer

Jeg gik og tænkte at jeg manglede et fritidsprojekt, så jeg er begyndt på projekt iLOLskærm, bruge TFT skærmen fra en gammel bærbar på andre computere.

Jeg har pillet skærmen af en ældre bærbar computer, ganske forsigtigt, alting intakt.

Det er skærmen fra en Fujitsu Siemens Lifebook E series 6575. Man kan se et data sheet om den her:
http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/lifebook/ESeries/Downloads/E65x5.doc

Om skærmen står der:
Display
14.1”-TFT-XGA-display, 1024 x 768 / 16M colours
Graphics:
ATI Mobility-M4 with 16 MB of SDRAM
Simultaneous use of LCD/CRT
max. ext. CRT: 1600 x 1200 / 32bit True Colours / 85Hz

Hvordan griber jeg det an?
Avatar billede net-meister Nybegynder
27. januar 2008 - 15:18 #1
læl