Avatar billede pablopablo Nybegynder
13. december 2007 - 21:53 Der er 1 løsning

HttpHandler, lokal og remote server

Hejsa...

Jeg har lavet en dll / en HttpHandler i C#. Den sørger for at sammensætte stien til mine SWF filer i min asp.net 2.0 site, af sikkerhedsmæssige årsager. Dvs. jeg bruger ikke den fulde url som normalt er angivet i HTML'en, samt synlig i "View Source".

Jeg har tilføjer dll'en som en HttpHandler i min web.config:

<httpHandlers>

<add verb="*"  path="*.swf" type="SwfAntiLeech.SwfAntiLeechClass, SwfAntiLeech"/>
    </httpHandlers>

ALT virker når det køres lokalt. dvs. via den integreret webserver i asp.net....MEN når jeg publisher det og uploader til vores server på internettet så vises SWF filerne ikke?? I følge debug/trace info så ser det slet ikke ud til at serveren benytter dll'en...??

Jeg håber rigtig meget at I kan hjælpe mig! Sidder bare fast her! Snøft!

Mvh.
Avatar billede pablopablo Nybegynder
17. december 2007 - 17:29 #1
det kræver at IIS'en konfigureres!