Avatar billede stech Nybegynder
13. december 2007 - 15:45 Der er 9 kommentarer

Værdi?

Hej med jer alle sammen.

Jeg har nu fået stablet min hjemmeside online( www.DyrkSikkerSex.dk ) Hvor både teenage, og folk i tyverne har mulighed for at købe prævention online.

Nu vil jeg så derfor på vegne af det, vide hvor meget værdi www.DyrkSikkerSex.dk har.

Vi har ca. 4 potenielle forhandlere(kiosker) som ca. månedligt køber ind.

Da jeg som ejer ikke har så stor tid til at sende varene, og erfaringer med dropshipping er dårlige, så vil jeg utrolig gerne have solgt det.

Konceptet har været levende siden 2006.

Nogen der kunne give et bud til, hvor meget jeg kunne tillade mig at sælge det for?

Mvh
Søren Høvring
Avatar billede japping Nybegynder
13. december 2007 - 15:57 #1
Værdien af enhver forretning afhænger af ting som omsætning, marked, varer, muligheder, overskud o.l.. Hvis jeg skulle byde på din side ville jeg først og fremmest vide hvordan din omsætninger, dækningsgraden samt antal kunder pr. 3 mdr.. I dette tilfælde vi jeg så estimere hvad timelønnen vil være for driften af hjemmesiden. Dette vil vise om der reelt er mulighed for en egentlig indtægt.

Hjemmesiden i sig selv er intet vær, det er forretningen som helhed der kan have en værdi.
Avatar billede hojben Novice
13. december 2007 - 16:16 #2
Må folk over 30 ikke handle hos jer? *GG*

Dropshipping hva er det?
Avatar billede stech Nybegynder
13. december 2007 - 17:37 #3
#Japping

Omsætningen er pt på under 2000 kr..

Siden blev etableret d. 26/11-2007

Markedet er ret stort, men jeg har ikke haft tid, og har derfor ikke begyndt at ligge penge i markedsføring, udover det venner og familie kunne sprede.

Vi har over 20 kunder. Hvilket jo i sig selv ikke er særlig godt, men taget i betragtning af at vi er helt nye, og egentligt ikke har gjort den store reklame ud af os selv, synes jeg alligevel det er ok.

Siden skal der egentligt ikke bruges tid på, det er et færdigt system, som du kan se ordrer osv på.

Alle produkter online er lagervare.

Håber du kan præcisere det lidt mere, hvad ville du tro jeg ku få for det?

#hojben

Haha, jo selvfølgelig, vores målgruppe ligenu er bare teenagere og i tyverne.

Dropshipping er eksempelvis at en leverandør sender varene direkte til kunden. Uden firmaet på nogen måde skal have lager.

Mvh
Søren
Avatar billede japping Nybegynder
14. december 2007 - 12:55 #4
Ok, hvis omsætningen er på under kr. 2.000,- så tror jeg ikke firmaet/hjemmesiden er noget værd. Selv om markedet er "ret stort" skal vi teknikkere ikke glemme at salg og markedsføring er vigtigt.

Min pointe er, at enhver kan på få timer begynde at sælge/forhandle de samme varer og opbygge en tilsvarende forretning. Men et kendskab til hjemmesider eller de rette kontakter kan der bygges en tilsvarende hjemmeside op.

Derfor er mit "lidt frække" spørgsmål: Hvorfor skulle nogen købe din hjemmeside/forretning ?
Avatar billede -veile- Nybegynder
08. januar 2008 - 09:31 #5
penge messigt er dit site ikke meget værd.
Men man skal jo aldrig sige noget. For hvis den rigtige kunde kommer frem så kan siden jo lige pludselig være rigtig meget værd.

Jeg eger selv nogle ungdoms sites, og ved godt er markedet er stort og det kræver meget tid og penge at komme ordentlig ind på markedet. Jeg har dog heller sat så penge på markedsføring.

Men hvis du skulle sælge dit site, kunne jeg måske være en poteniel køber af siden/forretningen da jeg vil tro den passer meget godt ind til mine andre ungdoms portaler.
Avatar billede stech Nybegynder
08. januar 2008 - 13:37 #6
Hej -vejle-

Jeg har solgt siden, ellers tak for din interesse.

Kan jeg få din messenger? Til videre samtaler vedr. dine ungdoms sider?

Mvh
Søren
Avatar billede -veile- Nybegynder
08. januar 2008 - 15:20 #7
Har pt. lukket mine ungdoms sider, pga om programmering. og design. Så der er desvære ikke meget trafik længere..

regner først med at siderne åbnes igen den 8 Januar
Avatar billede -veile- Nybegynder
08. januar 2008 - 15:21 #8
men ellers kan du da godt få den.. veile13[A]hotmail[dot].com
Avatar billede peterkopi Nybegynder
23. april 2008 - 20:35 #9
www.DyrkSikkerSex.dk er lukket. Skal spørgsmålet så ikke også lukkes eller har du mere i posen..?