Avatar billede tjacob Juniormester
11. december 2007 - 18:51 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Misbrug af artikel-systemet

Dette er en eklatant misbrug af artikelsystemet:

http://www.eksperten.dk/artikler/1158

Brugeren (der er oprettet i dag) burde slettes.....
Avatar billede fromsej Praktikant
11. december 2007 - 18:59 #1
Det er desværre ikke første gang, at noget der vitterligt er et spørgsmål, bliver oprettet som en artikel.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. december 2007 - 19:00 #2
Eksperten har også en "Anmeld misbrug" funktion.  :-)
http://www.eksperten.dk/support/report.phtml?refs=
Avatar billede thesheriff Nybegynder
11. december 2007 - 19:01 #3
Og det kunne jo være, at der blot var tale om et uheld :)

Det er ikke første gang, at nye brugere opretter spørgsmål under artikler.
Avatar billede tjacob Juniormester
11. december 2007 - 19:04 #4
vejmand>> Ja, jeg vidste det godt, men kunne ikke lige finde den........

Og thesheriff, ja man burde måske være lidt large med en ny bruger.
Avatar billede tjacob Juniormester
11. december 2007 - 19:11 #5
vejmand2>> under "artikler" er ruden "funktioner" der ikke, så jeg kørte bevidstløst ind i denne kategori,  men måske jeg var for skrap, så jeg undlader en formel anmeldelse.
Avatar billede snowball Novice
11. december 2007 - 19:33 #6
Jeg synes også blot vi skal holde os til teorien om at det blot er blevet oprettet forkert. Det er som nævnt sket før ;)

Jeg har fjernet artiklen fra oversigten.

Snowball / Admin
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. december 2007 - 20:01 #7
Nu vi har snowball her: Hvorfor får man ikke feedback på sine anmeldelser?
Avatar billede snowball Novice
11. december 2007 - 20:50 #8
akyhne: Ganske enkelt fordi det nuværende CoAdmin system ikke understøtter det - utroligt, men sandt. Systemet kan simpelthen ikke håndtere at I skal "kigge med".

CoAdmin systemet i den nye version af Eksperten skulle gerne kunne håndtere dette meget bedre, for selvfølgelig skal I kunne følge med i hvad der sker med jeres anmeldelse. Hvis vi mener det er nødvendigt, så vil vi som regel komme med en status i det spørgsmål der er anmeldt.

Alle anmeldelser bliver dog behandlet!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. december 2007 - 21:01 #9
Jeg efterlyser nu også bare en accept af at I har modtaget anmeldelserne. Det har jeg ikke altid på fornemmelsen I gør. Hvorledes I handler, er jo op til Jer.
Avatar billede snowball Novice
11. december 2007 - 21:30 #10
Hvis du kommer frem til et "Eksperten Intranet", så er din anmeldelse modtaget.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
11. december 2007 - 21:34 #11
Ok, og tak.