Avatar billede raffer Nybegynder
11. december 2007 - 09:15 Der er 8 kommentarer

Loginsystem i PHP med MySQL

Hej
Jeg vil gerne have lidt hjælp til at lave et loginsystem i PHP, med en oprettte bruger formular. Man skal kunne sende breve til hinanden og man skal kunne lave sin egen profil. Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig derude. Tak på forhånd
Avatar billede jck_true Nybegynder
11. december 2007 - 13:37 #1
Avatar billede raffer Nybegynder
11. december 2007 - 13:57 #2
Hvad er det for en *pakke* jeg skal tage? Og lærer jeg af den eller er det bare en kode man propper ind på sin side, og så styrer man det hele via deres hjemmeside?
Avatar billede jck_true Nybegynder
12. december 2007 - 07:47 #3
Systemerne på http://opensourcecms.org er færdig lavet så dem lærer du ikke så meget af.
Kig eventuelt her for en introduktions i et login system. Et internt besked system kan så tilføjes senere.
http://www.udvikleren.dk/Article.aspx?tech=6&id=80
Avatar billede raffer Nybegynder
12. december 2007 - 15:51 #4
Tjekker det lige
Avatar billede raffer Nybegynder
13. december 2007 - 17:39 #5
Jeg er nået til de tre under config.php og dem kan jeg ikke finde ud af, hvad skal jeg gøre
Avatar billede jck_true Nybegynder
14. december 2007 - 07:56 #6
Du skal benytte en MySQL database for at få dette brugersystem til at virke.
Hvis du ikke ved hvad MySQL. Vil jeg råde dig til at finde en turtorial om PHP og MySQL for begyndere
Avatar billede raffer Nybegynder
14. december 2007 - 15:18 #7
Ved godt, men kan du hjælpe mig?
Avatar billede raffer Nybegynder
16. december 2007 - 16:07 #8
Jeg ved godt hvad MySQL er, men kan du hjælpe mig med de tre punkter?