Avatar billede superraider Nybegynder
11. december 2007 - 06:43 Der er 3 kommentarer

CSS og firefox/ie

Jeg har efter noget tid fået en lille test side op, lige startet på asp.net

http://www.s-web.dk/tt13/
Det ser ud som jeg gerne ville have det skal se ud i IE, men min firefox viser det ikke så pænt.
min css fil er her:
http://www.s-web.dk/tt13/css/mainpage.css"

Hvis nogen ka smide et svar omkring hvorfor det opføre sig som det gør, og evt løsning.

Derudover, nogen der har nogle gode links til forklaring af den web.config fil? da det tog mig noget tid at finde ud af at tilføje
  <customErrors mode="Off"/>
og out comment <authentication mode="Windows"/>
fra den default fil den havde lavet i visual studio.
Avatar billede superraider Nybegynder
11. december 2007 - 09:25 #1
border=1 gør at det ser ud som det skal i firefox, dog vises borders som jeg ikke vil have
Avatar billede superraider Nybegynder
11. december 2007 - 09:28 #2
cellpadding="0" border="0"  en af de 2 skal være større end 0 for at den gør det rigtig :(
Avatar billede superraider Nybegynder
11. december 2007 - 09:59 #3
<td class="frameContent" colspan="2" style="width:2000px;">

Så ser det godt ud i begge browsere, men synes det er lidt et dårlig løsning